Atentie cand platiti cu cardul!


Iata povestea unui client: 

 " Undeva la inceputul anului am fost la OMV Coposu sa alimentez cu benzina
si neavand cash la mine am platit cu cardul. Cand m-am dus la ghiseu
vanzatorul mi-a luat cardul l-a trecut printr-un POS identic cu unul
normal si mi-a inmanat un terminal, pe care scria Raiffeisen, ca sa
introduc codul PIN. Dupa ce am introdus codul PIN acesta a luat terminalul
si l-a pus pe ghiseu. Dupa un minut mi-a spus ca nu a functionat
tranzactia si sa mai introduc inca odata codul PIN. De data asta el a
trecut cardul prin POS-ul bancii si tranzactia s-a efectuat cu succes.
Numai ca, prima data, el mi-a copiat banda magnetica a cardului si de
asemenea codul PIN. Asta s-a intamplat undeva la inceputul anului pe 5
Ianuarie. Vineri, cand m-am uitat in cont am avut surpriza sa vad ca
tocmai ridicasem numerar de la Londra. Se pare ca mi-au reprodus cardul si
l-au folosit pentru ridicari de numerar. Norocul   meu a fost ca am
sesizat din timp ridicarile de numerar si am reusit sa blochez cardul.
Paguba a fost destul de mare si banca oricum nu te despagubeste deoarece e
"PIN based transaction". " 


In concluzie :  daca cineva va spune ca nu a functionat tranzactia si va solicita 

sa mai introduceti inca odata codul PIN atunci trebuie sa  va arate un
bon pe care sa scrie motivul pt care care nu a fost acceptata prima data
tranzactia.